niedziela, 31 stycznia 2021

Mixxx, taki zimowy

 Witajcie!

Na ostatni dzień pierwszego miesiąca roku 2021 mam dla Was porcyjkę (jak sądzę) zdjęć na poprawę humoru, podładowanie baterii przed tygodniem, czy jakoś tak. Wlatujemy!
tutaj był kiedyś pyszny kebab. Teraz nie wiem co:
nikt nie powiedział, że mają być mądre :-)
Szczecin, #TakaSytuacja
przytulanka. Chyba jestem za stary
gratisy:
wiadomix:
dysonans poznawczy wygląda tak:
albo tak:
a tu coś całkiem z sensem:
tymczasem w mieście Łódź:
tymczasem w mieście Łódź #2:
no raczej!

"welcome...to the real world"

Garbów nie stwierdzono:
gdy każda okazja jest dobra:
nie wiem dlaczego kojarzy mi się ze sceną z Nagiej Broni - "uprawiam bezpieczny seks." :-)
nie jest dobrze, gdy wszystko się do Ciebie uśmiecha:

jakby prądu zabrakło:

chyba już go gdzieś widziałem...

pozostałe są z mielonego kartonu:
jest już po 21? ;-)
pewnikiem Passacika trzyma:
to nie Bieszczady, ani nawet Łódź. Normalnie niedaleko Poznania:
i tym optymistycznym...


1 komentarz:

  1. Zancy mix, mimo że głównie niemotoryzacyjny. Znak zakazu wjazdu z domalowanym barem mi się spodobał najbardziej!

    OdpowiedzUsuń