"C
hcieć czegoś od życia to jak z dłubaniem w nosie - trzeba się sporo nakręcić żeby coś wyszło" (mądrość ludowa, autor nieznany)

niedziela, 6 marca 2016

Krótek - HAU! HAU! HAU!

Witajcie!

W oparciu o poniżej zgromadzony, a podrzucony mi na maila z komentarzem w stylu "gówno się znasz" materiał dowodowy, czuję się w obowiązku przynajmniej częściowo (sic!) odszczekać moją opinię o polskiej muzyce i wmiksowanych w nią wokalach, którą wyraziłem jakiś czas temu. Także:

HAU! HAU! HAU!


i jeszcze po polsku:

P.S. Szczegół w sumie, że w obu grupach słychać Spectory :-)

4 komentarze:

  1. Ooo, w Votum grał mój dawny kumpel, jeszcze zanim byli znani.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo :D jedne z nielicznych polskich kawałków, których się wygodnie słucha (nie trzeba bawić się w DJ i kręcić gałką od volume). Oby więcej takich!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie słuchałem Pneumy, dobrze powspominać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jest najgorzej, jak widać u nas też potrafią ;)

    OdpowiedzUsuń