niedziela, 24 sierpnia 2014

Wtem! - Dwa oblicza żółtych tablic - militarne i cywilne

Witajcie!

RAZ:
Oto kolejny wpis nawiązujący do tegorocznego zlotu w Bornym Sulinowie. Tym razem bezpośrednio i prosto w oczy. Oto, co zobaczyłem i z nieukrywaną przyjemnością obfotografowałem na parkingu bezpośrednio przylegającym do zlotowiska.
Przed Państwem Land Rover/Santana 109!!!
O tym, czym była i jak skończyła firma Santa Motors, nie muszę chyba nikomu tłumaczyć. Zaś tych, którzy nie wiedzą, odsyłam do licznych źródeł internetowych. Nad losem firmy nie będziemy dziś wylewać łez, lecimy z dzisiejszym żelazem.
Dziś zamiast podkładu proponuję ciekawy filmik udostępniony prze firmę Motodemont, która była jednym z uczestników zlotu, wystawiając sporo ciekawego sprzętu. Po dokładnym przyjrzeniu się zauważyłem, że nas widać! :-)
Przypominam:
prowadzimy zawsze na trzeźwo!!!!
W otoczeniu plastiku...
Piękna, prawda?
Konkretna wyciągarka mechaniczna, nie jakaś zmota przełożona ze Stara 266 ;-)
Smakowite detale

Multiinterfejsowe wnętrze ;-)
DWA:
Biłem się z myślami, czy pozostałych zdjęć nie umieścić w osobnym wpisie, ale co tam! W piątek 22 sierpnia, pod urzędem miejskim ujrzałem coś takiego... Widać, że osobom tam "pracującym" (hehehe!) nie wystarczają prestiżowe, służbowe, darmowe, czarne (a jakże!) Skody Octavie...No - chyba, że to występy gościnne...



P.S. Z samego zlotu, po wstępnej ale ostrej selekcji pozostało do obrobienia 260 zdjęć...spokojnie, nie wszystkie wylądują na "Demonicznym" ;-)
P.P.S. Zaś dzisiejszego wpisu prawie by nie było, bo mnie ślepi durnie (kumulacja dziś czy co?!) na rowerach jadący po jezdni, zamiast po ścieżce zlokalizowanej po drugiej stronie krawężnika, tak podnieśli ciśnienie, że miałem drobne trudności z zebraniem myśli...


4 komentarze:

  1. Land Rover cudny! U mnie też będzie wpis o lekkim zabarwieniu militarnym za jakieś kilka godzin :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fanie zobaczyć 190 SL na mieście. Choć ja wolałbym jego następcę, czyli Pagodę:)

    OdpowiedzUsuń